Sent en Lördagskväll

Det är rock'n'roll ute på Ågesta Friluftsgård. En enslig lördagskväll och alla mogna män i skor sitter och kollar på melodifestivalen ironiskt med sina respektive. Vad gör en enslig själ när kaffemaskinen felar och sprutar ut choklad så man får bruna fläckar av misär över hela byxorna. Tar man fram golvmoppen och torkar upp skiten? Ja det gör man. Sen gör man ett tappert försök att inte krossas under ensamheten. Vem kan ge mig pengar? Jag behöver pengar. Snälla något/någon, ge mig en tillflyktsort så jag klarar de sista kalla månaderna den här säsongen. En ledig man. Kom och ge mig eld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver bra

2010-02-14 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0